Friday, May 05, 2006

Το Μετρό στο Μαρούσι

Μια ευχάριστη εξέλιξη για το Μαρούσι.

ΤΑ ΝΕΑ, 27/4/06:

Παίρνει μπρος η γραμμή Γαλάτσι - Zωγράφου - Mαρούσι

ΜΑΡΙΑ ΝΤΑΛΙΑΝΗ
ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ του Άλσους Βεΐκου στο Γαλάτσι θα γίνει το αμαξοστάσιο της νέας επέκτασης του Μετρό της Αθήνας, η οποία θα ξεκινάει από το Γαλάτσι για να καταλήξει στο Μαρούσι μέσω της Λ. Κηφισίας και της Πανεπιστημιούπολης Ζωγράφου.
Χθες δημοσιεύτηκε η προκήρυξη του διαγωνισμού για τις τοπογραφικές εργασίες που απαιτούνται τόσο για το αμαξοστάσιο της γραμμής «4», όπως θα ονομάζεται, όσο και τη συνένωση των δύο επεκτάσεων - που τελικά θα γίνουν μία - από τις οποίες προέκυψε η νέα γραμμή. Οι δύο επεκτάσεις που «ενώθηκαν» είναι η «Πανεπιστήμιο - Εξάρχεια - Αλεξάνδρας - Δικαστήρια - Κυψέλη - Γαλάτσι - Άλσος Βεΐκου» και «Πανόρμου - Φάρος - Σίδερα Χαλανδρίου - ΟΑΚΑ - Παράδεισος - Μαρούσι». Οι δύο αυτές γραμμές συνενώθηκαν τελικά σε μία η οποία θα ξεκινάει από το Άλσος Βεΐκου, θα περνάει από το κέντρο της Αθήνας, την Καισαριανή, τα Άνω Ιλίσια και του Ζωγράφου και μέσω Κατεχάκη θα βγαίνει στη Λεωφόρο Κηφισίας για να καταλήξει στο Μαρούσι.
H νέα αυτή γραμμή που αναμένεται να αλλάξει τον κυκλοφοριακό χάρτη της πρωτεύουσας, αφού περνάει από πυκνοκατοικημένες γειτονιές, το κέντρο της πόλης και συνδέει με αυτά ορισμένα από τα μεγαλύτερα νοσοκομεία (Παίδων, Λαϊκό), τα δικαστήρια της Ευελπίδων και την Πανεπιστημιούπολη. Το μήκος της είναι 19,6 χλμ., θα έχει 20 σταθμούς και εκτιμώμενο προϋπολογισμό κατασκευής περίπου 2,1 δισ. ευρώ. H εν λόγω γραμμή υπολογίζεται ότι θα εξυπηρετεί καθημερινά περισσότερους από 400.000 επιβάτες.
Ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γιώργος Σουφλιάς έχει προτείνει τη χρηματοδότηση κατασκευής της νέας αυτής γραμμής του Μετρό μέσω ειδικού χρηματοδοτικού σχήματος, που θα αφορά την τιτλοποίηση των μελλοντικών εσόδων των διοδίων της Αττικής Οδού για μια ορισμένη χρονική περίοδο μετά την απόδοσή της από την παραχωρησιούχο εταιρεία στο Δημόσιο.

No comments:

Post a Comment